perjantaina, marraskuuta 25, 2005

Älä osta mitään

Totta puhuen meillä vietetään useinkin Älä osta mitään -päivää. Berlusconin hallituksen suurin ympäristöteko on se, että kulutus on romahtanut lähes kaikilla sektoreilla, mikä ei suinkaan ole yksiselitteisen huono asia... http://www.luontoliitto.fi/bnd/ Kuten Luontoliitto kampanjasivuillaan ehdottaa, kuluttakaamme kulttuuria! Kuluttakaamme palveluita, työllistäkäämme suutareita ja kodinkonekorjaajia sen sijaan että kasaamme nurkat täyteen turhaa uutta roinaa!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olen täydeltä sydämeltäni tuon "Älä osta mitään" kannalla ja maailma pelastuu!

Meitä yritettiin kasvattaa!

Jokainen maailmaan syntyvä on työnantaja ja häntä pitää palkita optioilla!:)

Minä lienen syntymäkommari, luulen, että luonnollinen ihminen on kommari näköjään!

Eläköön luonnollinen ihminen!

Anonyymi kirjoitti...

Lisäsin sinut blogilöytöihin nimellä 'luonnollinen äiti', sopiiko se sinulle? Minusta olet luonnollinen äiti ja se on kunnianosoitus sinulle!:)

Katja kirjoitti...

Käyhän tuo, onhan minulla "ekomamma" tuotemerkkinä niissä vaipoissa joita olen huvikseni ommellut, työksi asti en kuitenkaan kun olen ajoissa tajunnut epäillä ettei minusta ole kauppiaaksi :)