keskiviikkona, lokakuuta 10, 2007

Sen seitsemän faktaa

Vastaan viiveellä Paperivuorineuvoksen haasteeseen:

1. Minulla on 24 hammasta.

2. Kuulun kommunistiseen puolueeseen ja roomalaiskatoliseen kirkkoon, siis siinä mielessä kuin Italiassa kirkkoon kuulutaan tai ollaan kuulumatta.

3. Olen opiskellut hollantia.

4. Olen käynyt vuoden verran kultaseppäkoulua, ja kuulemma olin hyväkin siinä hommassa.

5. Soitan auttavasti rumpuja.

6. Olen auttamatta filonipponica, eli kahdesta samantasoisesta ja -hintaisesta tuotteesta valitsen lähes poikkeuksetta japanilaisen. Mitenkähän senkin sanoisi suomeksi, japaninmielinen? Miksei kukaan japanilainen arkkitehti kosinut minua?

7. Osaisin tehdä villapaidan rautakauden välineillä, mutten erityisesti pidä neulomisesta.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vuosi kultaseppäkoulua...
Japaninmielinen...
Herrajjumala mä SAATAN ehkä tietää, kuka sä oot.

Olitko vuonna 1999 Oulussa leiriä vetämässä?

Katja kirjoitti...

En ollut, siellä Oulussa lienee ollut joku samanhenkinen? Noin mukavaan ihmiseen olisi kiva tutustua ;)